Recently viewed
- 5 stars: 5 (56%)
- 4 stars: 0 (0%)
- 3 stars: 0 (0%)
- 2 stars: 2 (22%)
- 1 star: 2 (22%)
Skin Grip's adhesive is much less irritating than the adhesive my Dexcom sensors come with. Secure & covered, I can get on with my day! Thanks.
My daughter loves these, they stay stuck and she loves the purples.
"Recently ,I purchased my second batch of G7 Skin Grip adhesive patches. Last summer, I was super impressed with the durability and quality of the product; they are the best I have found. I was very stoked to buy another pack. In fact, I bought three packs (one block and two tan). When I opened and tried to attach one of the tan overpatches I was super disappointed as the backing paper stuck to the glue and was very difficult to get off. The perforations are very poor and you need two hands to remove the backing. In doing so I ruined two patches for each of the two times I tried putting them on my tricep as recommended by Dexcom. This last time I had to use an alternative location. Even then, it was very difficult to centre the patch and it looks horrible on my stomach. I’m super disappointed in this product and hope that I simply got a bad batch. I plan to try opening the other two the next time I need one. If they have a similar issue, I will be in contact with Pimp My Diabetes for replacement of refund."
Hi David, I'm sorry to hear about the issue. Can you please send a picture of the back of the pack? There should be a batch number. I can reach out to Skin Grip to report the issue and see what they can do.
"You have an excellent product. I order 3 (20) packages at a time and this is my first re-order.
The difference between your patches and the ones that come with the sensor is the difference between chalk and cheese!
I have never had a failure (sweating/release) in the patches from you. Keep up the good work!"
"It's the first time that I used these patches and it's not a five stars. I choose the pastel color for this summer but it's not cute at all. It started to peel the same day that I put it so I really dont want to put them on my belly for this summer. I bought them because I saw Skin grip alot when I search for overpatches and I thought it was good quality. I lost my money with this 20 pack. It's sure it seems to stay in place so I'll put a 2 stars but not cute and not pratical with clothes."
"Always had problem for thing to stick to my skin and this patch last the full 10 days even more with no problem"
"Lasts full 10 days. No lifting, occasional small amount of fraying on edges. Previously would catch my sensors on walls, doors etc and was worried they would rip off, no longer a problem. Was concerned full coverage patch might impact ability to connect with phone or watch but has not been an issue. Highly recommend!"
"Came on time, but it's basically a $5 Band-Aid. Cut from the same material, I felt extremely ripped off. Would not buy again"
I'm sorry to hear you are disappointed with the product. The price per patch for your order with taxes and shipping was $2.67, not $5. If you have unused patches left you can return them for a refund if you'd like.
"I do workout and sports and with the sweat the patch started to peel off, even though I did all the required steps when putting it on.
Had to move to another product to keep the G7 in place."
Thank you for the review. We also have the Skin Grip MAX patches which have a stronger adhesive.
